Tilaus- ja toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaalla on mahdollista valita itselleen sopiva maksutapa useasta eri vaihtoehdosta. Tutustuthan eri palveluntarjoajien maksuehtoihin.

Paytrail maksutavat kortilla tai verkkopankissa.

Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Walley Lasku/Osamaksu yksityisasiakkaille

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa
Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia
Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi.

Tutustuthan etukäteen Walleyn ehtoihin täällä.

Lasku y-tunnuksella

Yritysasiakkaat, kunnat ja kuntayhtymät voivat valita maksutavaksi laskun. Ensisijainen laskutustapamme on verkkolasku, joten laskutusasiakkuutta varten tarvitset verkkolaskuoperaattorisi verkkolaskuosoitteen (14-numeroinen).

Maksuehto 10 pv netto, huomautusaika 7 pv, viivästyskorko 8 %. Mikäli tarvitset yrityksellesi pidemmän maksuajan, otathan yhteyttä etukäteen.

Tilauksen käsittelykulut

Tilauksen käsittelykulut sekä yksityis- että yritysasiakkaille sisältävät kaikki pakkaukseen ja toimitukseen liittyvät kulut ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma ylittää 100 euroa, emme veloita käsittelykuluja. Yritysasiakkaille muu kuin toteutuneesta tilauksesta koituva laskutuslisä on 20,00 euroa (alv 0%).

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet 48 tunnin kuluessa tilauksen saapumisesta. Toimitusvaihtoehtoina on Posti ja Matkahuolto sekä Postin Kotipaketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi (ei käytössä valitessasi maksuttoman toimituksen). Tilauksen ylittäessä 100 euroa, voit valita myös maksuttoman toimituksen, joka toimitetaan edullisinta toimitustapaa käyttäen noutopisteeseen. Toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. Lähetyksille on saatavilla seurantakoodi, jolloin tilausta voi seurata OmaPosti tai Paketit sovelluksien kautta. Postin Pikkupaketit toimitetaan perusjakelussa suoraan tilaajan postilaatikkoon. Yksittäiset pienlähetykset toimitetaan kirjepostina, jotka ovat perillä viiden työpäivän kuluttua tilauksen käsittelystä.

Toimitus Ahvenanmaalle tilauksesta riippumatta käsittelykuluineen yhteensä 17,90 euroa (sis. tulliasiakirjat).

Huomioithan, että toimipaikat säilyttävät paketteja ainoastaan 7 päivää (viikonloput ja pyhäpäivät sisältyvät tähän seitsemään päivään riippuen noutopisteen aukioloajoista). Pyydämmekin varmistamaan aina ennen tilaamista, että tilauksen yhteydessä annettu puhelinnumero on oikein, jotta saapumisilmoitus tulee perille.

Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Yritys pidättää itsellään oikeuden valita tilaukselle sopivin lähetystapa riippuen tilauksen sisällöstä.

Tuotteen palautusoikeus ja peruutusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme info@funsense.fi. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Tuotteiden palauduttua palautamme tuotteiden hinnat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti käyttämällä sitä maksutapaa, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, vahingoittumaton ja jälleenmyyntikelpoinen. Alkuperäisten tuotemerkintöjen ja lappujen tulee olla paikallaan. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.

Purukoruilla ja muilla pureskelutuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.

Noutamaton lähetys

Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme 20,00 euroa toimitus- ja käsittelykuluja.

Emme automaattisesti lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppamme kautta. Tilaajan väärin ilmoittama puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite voivat johtaa siihen, että saapumisilmoitus ei ole mennyt perille ja tilaus on tästä johtuen palautunut meille noutamattomana. Pro Helmi Oy / FunSense on oikeutettu perimään noutamaton lähetys -kulun (20 eur) myös siinä tilanteessa, jos saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista yrityksestä riippumattomista syistä.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostitse info@funsense.fi. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti käyttämällä sitä maksutapaa, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa.