Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaalla on mahdollista valita itselleen sopiva maksutapa useasta eri vaihtoehdosta.

Paytrail:
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna:
Klarna antaa sinulle tarkat maksuehdot. Jos haluat lisätietoja tai sinulla on kysyttävää maksustasi, vieraile Klarnan verkkosivustolla tai ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Yritysasiakkaat, kunnat ja kuntayhtymät voivat valita maksutavaksi laskun. Tällöin laskutus tapahtuu Finvoicer-palvelun kautta. Ensisijainen laskutustapamme on verkkolasku, joten laskutusasiakkuutta varten tarvitset verkkolaskuoperaattorisi verkkolaskuosoitteen (14-numeroinen). Mikäli y-tunnusta tai verkkolaskutusosoitetta ei ole asetettu, järjestelmä peruu tilauksen automaattisesti 2 vrk kuluessa.

Yksityisasiakkaalla on mahdollisuus maksaa laskulla ainoastaan Klarna-palvelun kautta.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 60 euroa, emme veloita toimitus- ja postiennakkokuluja.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse 48 tunnin kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Suurin osa lähetyksistämme on perillä viiden työpäivän kuluttua tilauksen käsittelystä. Toimitustapana on Posti. Huomioithan, että Posti säilyttää paketteja ainoastaan 7 päivää (viikonloput ja pyhäpäivät sisältyvät tähän seitsemään päivään riippuen noutopisteen aukioloajoista). Pyydämmekin varmistamaan aina ennen tilaamista, että tilauksen yhteydessä annettu puhelinnumero on oikein, jotta saapumisilmoitus tulee perille.

Tuotteen palautusoikeus

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, vahingoittumaton ja jälleenmyyntikelpoinen. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme info@funsense.fi. Alkuperäisten tuotemerkintöjen ja lappujen tulee olla paikallaan. Muussa tapauksessa hyvitämme ainoastaan 50 % tuotteen alkuperäisestä hinnasta.

Purukoruilla ja muilla pureskelutuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.

Noutamaton lähetys

Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, palautamme automaattisesti rahat tilatuista tuotteista, pl. postitus- ja pakkauskulut (8,90 euroa).

Jos tilaus on tehty postikuluitta (olet käyttänyt kuponkia, jolla saat ilmaiset toimituskulut tai tilauksen arvo on ylittänyt 60 euroa ym. rinnastettavissa oleva tilanne), vähennämme palautuksesta 8,90 euroa per noutamaton lähetys -kulun korvaukseksi noutamattomasta lähetyksestä meille aiheutuvista kuluista.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppamme kautta. Tilaajan väärin ilmoittama puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite voivat johtaa siihen, että saapumisilmoitus ei ole mennyt perille ja tilaus on tästä johtuen palautunut meille noutamattomana. Pro Helmi Oy / FunSense on oikeutettu perimään noutamaton lähetys -kulun (8,90 eur) myös siinä tilanteessa, jos saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista yrityksestä riippumattomista syistä.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostitse info@funsense.fi ja jättää vioittuneen tuotteen asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti käyttämällä sitä maksutapaa, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa.